Firma NUTU SRL, este o firma de transport marfa si logistica transport din Rm Valcea, activitati conexe transport, logistica si expeditii, a luat nastere in anul 1993 din dorinta noastra de a asigura clientilor nostri calitate si profesionalism in furnizarea de solutii de transport complete
Firma NUTU SRL a luat fiinta in anul 1993 si are ca obiect de activitate logistica si transport intern si international de marfuri. Suntem o firma cu capital integral privat . Oferim servicii de logistica si transport de marfuri complete sau partiale in toata Europa.

Firma NUTU SRL va ofera servicii de logistica si transport intern si international de marfuri in toata Europa efectuand cu regularitate curse pe ruta Romania – Italia (Milano - Torino) respectiv Italia-Romania.
Compania noastra este intr-o continua dezvoltare pentru a putea face fata cerintelor clientilor nostri.

Noua taxă de drum din Franța

     Autoritățile Franceze sunt destul de avansate cu pregătirile pentru introducerea cu 1 iulie a noului sistem de taxare pentru drumuri. Pregătirile sunt efectuate, în fapt, de Ecomouv, consorțiul format înainte de licitația pentru cesionarea activității de taxare. Având ca acționar majoritar cu 70% Autostrade per Italia, un lider în domeniu, Ecomouv mai reunește alte companii franceze din domeniul transporturilor și informaticii cum ar fi SNCF, SFR sau Thales.Conform prezentării făcute de Directorul Ecomouv la Seminarul organizat de IRU la Bruxelles la 5 martie, compania este în graficul stabilit.

 

     Precizăm că noua taxă de drum denumită Ecotaxă va fi aplicată pentru camioane, pe întreaga rețea de drumuri a Franței, cu excepția autostrăzilor care sunt deja taxate. Calculul ei va fi făcut cu ajutorul unui dispozitiv de la bordul camionului, pe baza distanței parcurse, a configurației camionului și a categoriei de poluare. Echiparea cu noul dispozitiv va fi obligatorie pentru transportatorii francezi, care vor putea opta pentru plata zilnică, lunară sau anuală. Desigur, se vor acorda discounturi pentru plata pe perioade mai mari, atât pentru francezi cât și pentru străini. Străinii vor putea procura un dispozitiv la intrarea în Franța, contra unei garanții de 100 Euro și a unei înregistrări în sistemul de taxare. La ieșirea din Franța vor putea preda dispozitivul și vor recupera diferența rămasă sau vor putea păstra dispozitivul și completa suma disponibilă pentru plată. Transportatorii francezi vor putea încheia contracte cu diverși subcontractanți ca Shell, DKV, Dekra și alții, care vor asigura propriile dispozitive compatibile și vor oferi plata la termen ca facilitate comercială.

 

     Prețurile mai fac încă obiectul unor ultime ajustări dar valoarea medie estimată este de 0,12 Euro pe kilometru. Astfel, pentru 2 axe și până la 12 tone ea va fi de 0,08 Euro pe kilometru iar pentru mai mult de 3 axe și peste 12 tone va fi de 0,14 Euro pe kilometru.

 

     Ecotaxa va înlocui sistemul bazat pe vinietă introdus în 1956 și abolit în 2001. Vă vom prezenta informații suplimentare și vă vom ține la curent cu ultimele evoluții în articolele viitoare.

 

Sursa: ARTRI

NUTU SPEDITION - Casa expeditii - Logistica si transport marfa intern si international - Transport colete - Transport agabaritic - Transport ADR - Transport autoturisme. Informatii si comenzi : +4-0720 41 48 47 / 0760 777 553 / 0742 340 122. E-mail : nutuspedition@gmail.com

LEGE PRIVIND REGLEMENTAREA SALARIULUI MINIM IN GERMANIA (MILOG) - IN VIGOARE DE LA 1 IANUARIE 2015

Click aici pentru a accesa legea in original (in lb. germana)

Click aici pentru a vizualiza traducerea in limba romana

Germania introduce un salariu minim legal în valoare brutã de 8,50 Euro pe orã, de la 1 ianuarie 2015

Principalele prevederi ale noii legi privind salariul minim în Germania, din informațiile primite pânã în prezent

Salariul minim se aplicã pentru fiecare angajat care lucreazã în Germania. De asemenea, strãinii sunt acoperiți de aceastã legislație. Un operator de transport strãin ai cãrui angajați lucreazã în Germania are datoria ca înainte ca aceștia sã înceapã lucrul, sã transmitã un raport scris autoritãților competente, precizând cine executã lucrarea, unde și durata activitãților.

Aceastã documentație trebuie pãstratã pentru un minim de 2 ani și prezentatã la cerere. Locul în care documentația trebuie sã fie stocatã, trebuie sã fie în Germania. Pentru strãinii fãrã un birou în Germania acest lucru înseamnã cã trebuie sã numeascã un reprezentant sau un agent autorizat care locuiește în Germania. Aceastã persoanã este de asemenea rãspunzãtoare în fața guvernului german privind aplicarea legii salariului minim. Angajatorul, dar, de asemenea, și clientul rãspund solidar de respectarea legii salariului minim. Ambii pot primi o amendã maximã de 500,000 Euro, dacã se încalcã legea. Autoritãțile Vamale germane sunt responsabile de respectarea legislației și monitorizare.

Consecințele pentru sectorul transporturilor

Legislația se aplicã și în sectorul transporturilor. Toate operațiunile de transport cãtre, de la și chiar prin Germania sunt supuse acestei legislații. Deoarece legea intrã în vigoare la 1 ianuarie 2015, ar fi fost de așteptat ca Germania sã fie pregatitã de acest lucru și  gata sã rãspundã la toate întrebãrile din sector. Nimic nu este mai puțin adevãrat.  Asociații profesionale din alte State Membre UE, au avut contact intensiv cu o serie de organizații și autoritãți germane în ultimele luni, desigur și vamale. Este dezolant sã se constate cã însãși autoritatea responsabilã de monitorizarea și execuția acestei legi (vama) nu este în mãsurã sã dea informații privind modul cum strãinii trebuie sã aplice aceastã lege. Nu pentru cã nu ar vrea, ci pentru cã nici  ei nu știu.

Proiectele de texte de lege obținute pânã în prezent afirmã, în rezumat, urmãtoarele pentru sectorul transporturilor:

Spre deosebire de datoria obligatorie de raportare zilnicã, angajatorii care se ocupã de activitãți mobile (deci de transport) pot utiliza "Einsatzplanung" (planificare totala) în loc de "Einzelmeldungen" (rapoarte separate). Aceasta înseamnã cã un angajator poate sã facã o listã totalã a conducãtorilor sãi auto, pe care sã fie menționate urmãtoarele:

- Începutul și durata probabilã a activitãților
- Șoferii care probabil urmezã sã opereze transporturile
- Data de naștere a conducãtorilor auto
- Date privind adresa șoferilor.

Raportul se poate face pentru o perioadã de cel mult 6 luni. Bundesfinanzdirektion West din Köln este responsabil de înregistrare.

În cazul în care documentele se gãsesc în strãinãtate, o dovadã trebuie sã fie adãugatã pe lista, prin care se declara cã documentele, la cererea autoritãții vamale, pot și trebuie monitorizate. Nu este clar modul în care aceastã declarație ar trebui sã arate. Posibilele schimbãri  ale conducãtorilor auto menționati pe lista nu e nevoie sã fie transmise în aceastã perioadã de 6 luni.

Sursă: IRU


Informații suplimentare:

Salariul minim se va aplica tuturor angajaților ("beschäftigt"), pe teritoriul Republicii Federale Germania. Indiferent dacă angajatorul este stabilit în Germania sau în altã țarã, angajații în sectorul transporturilor sunt angajați în Germania în timpul perioadelor de muncã executate în Germania. Astfel, dispozițiile legii se vor aplica, de asemenea și în cazurile de cabotaj și de tranzit. Pentru fiecare orã pe care lucrãtorul în transporturi o efectueazã pe teritoriul german, se va aplica salariul minim.
Conform Legii germane privind detașarea lucrãtorilor (Arbeitnehmer-Entsendegesetz), salariul minim reprezintã o ratã minimã de platã. Termenul de ”ratã minimã de platã” este definit de jurisprudența Curții de Justiție Europene și de Curtea Federalã germanã pentru Dreptul Muncii. Termenul face legãturã cu Directiva privind detașarea lucrãtorilor a Uniunii Europene, în temeiul cãreia salariile minime obligatorii trebuie sã fie aplicate fãrã discriminare pentru angajatori naționali și strãini deopotrivã. Legea germanã privind detașarea lucrãtorilor transpune aceastã directivã în legislația germanã.
Autoritãțile vamale germane, care reprezintã autoritãțile competente pentru aplicarea condițiilor minime de muncã în conformitate cu Legea privind detașarea lucrãtorilor care va intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2015, au publicat informații generale cu privire la elementele de remunerare care pot fi considerate a fi parte din salariul minim conform Legii privind detașarea lucrãtorilor. Pagina web privind informații suplimentare (click aici) va fi actualizatã în zilele urmãtoare
Ca regulã generalã, salariul minim se aplicã tuturor angajaților, fãrã excepție. § 22 din Legea privind detașarea lucrãtorilor prevede cã anumite grupuri reprezentând stagiari, angajați sub vârsta de 18 ani în cazul în care nu au calificare în formare profesionalã ("abgeschlossene Berufsausbildung"), ucenici și, în anumite condiții șomerii pe tremen lung, nu au dreptul la salariu minim. În prezent, nu sunt planificate modificãri în domeniul de aplicare al Legii privind detașarea lucrãtorilor.
În ceea ce privește obligația de a notifica detașarea lucrãtorilor în Germania (§ 16 din Legea privind detașarea lucrãtorilor), care se aplicã în anumite sectoare, inclusiv în sectorul transporturilor, Ministerul Federal al Finanțelor a transmis un regulament care, pentru anumite grupuri de angajați, modificã obligațiile respective de notificare. Acest regulament include lucrãtorii mobili ai cãror muncã nu este legatã de un singur loc de muncã definit, în special în cazul transportului de mãrfuri.
În ceea ce privește obligația de a înregistra începutul, încheierea și durata de timp de lucru zilnic a unui angajat care se aplicã în anumite sectoare, inclusiv în sectorul transporturilor (§ 17 Legea privind detașarea lucrãtorilor), Ministerul Federal al Finanțelor a transmis un regulament care simplificã și modificã procedeul de înregistrare pentru anumite grupuri de angajați mobili. Acest regulament se va aplica, în multe cazuri, și lucrãtorilor mobili din sectorul transporturilor.

Sursă: Johann Friedrich Colsman, Atașat pe probleme de Transport Germania

NUTU SPEDITION

Compania noastra va sta la dispozitie 24h/24 cu un personal calificat de coordonare transport si logistica si va pune la dispozitie camioane, remorci, dube transport rapid, platforme, autocare si microbuze transport persoane.
Venim in ajutorul companiilor de import si export pentru a oferi servicii de transport rutier marfa.
Informatii si comenzi : 0040 - 0760 777 553 / 0720 41 48 47 / 0742 340 122
Tags : ›Transport marfa ›Transport auto ›Transport international ›Transport intern ›Transport rutier ›Transport persoane ›Transport marfa intern ›Transporturi agabaritice ›Transport rutier marfa ›Companii transport ›Transport international persoane ›Firma de transport marfa ›Servicii logistica ›Transport persoane international ›Firme transport ›Transport marfa international ›Transport intern marfa ›Transport auto international ›Transport complet ›Firme transport marfa ›Firma de transport ›Transport persoane intern ›Transport auto intern ›Transport colete ›Transport persoane italia ›Transport persoane romania ›Transport marfa grupaj ›Transport marfa si persoane

Tag-uri : ›Transport marfa Valcea ›Transport auto Valcea ›Transport persoane Valcea ›Transporturi agabaritice Valcea ›Transport rutier marfa Valcea ›Companii transport Valcea ›Transport international persoane Valcea ›Servicii logistica Valcea ›Transport persoane international Valcea ›Firme transport Valcea ›Transport marfa international Valcea ›Transport intern marfa Valcea ›Firme transport marfa Valcea ›Transport colete Valcea ›Transport persoane italia Valcea ›Transport persoane romania Valcea ›Transport marfa grupaj Valcea, Transport marfa, Transport persoane, Transport marfa intern, Firme transport, Servicii logistica, Transport rutier, Inchirieri autocare, Transport persoane italia, Transport marfa international, Transport colete, Inchirieri microbuze, Transport utilaje, Tractari auto, Tractari auto valcea, Transport grupaj marfa
Logistica si transport intern si international marfuri si colete
Statistici T5 Page Rank Check
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one